"Dengan ikhlas kepada Allah, tidak mempersekutukan sesuatu dengan Dia. Barangsiapa mempersekutukan sesuatu dengan Allah, maka adalah ia seolah-olah jatuh dari langit lalu disambar oleh burung, atau diterbangkanangin ke tempatyang jauh." (surah Al-Hujurat:15)

Rabu, 30 Disember 2009

TAJDID IQOMAH ANDA………!!!!!!!!!!!



                 Unit Perhubungan dan Penerangan (UPP) ingin mengingatkan kepada semua mahasiswa tahun 2009/2010 khusus kepada pelajar lama agar memperbaharui  iqomah anda sebelum tarikh tamat tempoh… Tapi jangan risau, sekiranya tarikh tamat tempoh iqomah anda telah berakhir  maka anda diberi peluang selama SEBULAN untuk membuat urusan memperbaharui iqomah …..
Perhatian :
-          Semua dokumen adalah salinan melainkan isbat tholib ( asli )
-          Mufaqoh hendaklah dibuat dengan bahagian hal ehwal pelajar, sila berurusan dengan     (MUHAMMAD AZAM )
-          Muwafaqoh siap mengambil masa selama 2 minggu atau lebih (Bergantung kepada kerajinan pengurusan ARAB )
-          Mereka yg telah tamat iqomah harap bertindak dengan segera .

Pemberitahuan ..
 Mulai Tahun ini pengurusan muafaqoh di wizarah dakhiliyah tidak membenarkan pelajar membuat iqomah sendiri.. Pelajar mestilah berurusan dengan pihak Universiti al Al-Bayt. Harap anda dapat bersabar. Kerana berurusan dengan Arab memerlukan tahap kesabaran yang tinggi…


*  Untuk maklumat pengurusan TAJDID iqomah, sila rujuk lampiran CARTA TAJDID IQOMAH.                                * Segala urusan TAJDID iqomah adalah secara persedirian. Harap maklum….

0 comments:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More